Astound، گوشی ۸۰ دلاری نوکیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 22 / 10 / 1390
بازدید : 1460
نویسنده : علیرضا سعادتی

شرکت مخابراتی T-Mobile گوشی هوشمند جدید نوکیا را که Astound نام گرفته و شامل تمامی امکانات مورد نیاز کاربران می‌شود، با قیمت ارزان وارد آمریکا کرد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایستنا، روی این  گوشی هوشمند سیستم‌عامل Symbian^3 نصب شده است و بر این اساس می‌توان این محصول را یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند نوکیا از نظر نرم‌افزاری دانست.

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۳/۵ اینچی AMOLED دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۶۴۰ در ۳۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. شرکت نوکیا برای این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی را در نظر گرفته است که این دوربین دو فلش LED مجزا دارد تا تصاویر را با کیفیت بالاتر ذخیره کند.

دوربین این  گوشی قابلیت ذخیره تصاویر به صورت HD و با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را دارد که این نکته نیز آن را از دوربین‌های معمولی نصب شده روی دیگر گوشی‌ها متمایز می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های به کار رفته در گوشی هوشمند Astound نوکیا می‌توان به رادیو FM، گیرنده شبکه بی‌سیم Wi-Fi، فناوری ارتباطی بلوتوث ۳ و جک استاندارد ۳/۵ میلیمتری برای هدفون اشاره کرد.

این گوشی شامل حافظه داخلی ۸ گیگابایتی می‌شود و  قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت را دارد. این گوشی هم‌اکنون با قیمت ۸۰ دلار وارد بازار آمریکا شده است که البته کاربران باید طی قرارداد مخابراتی که با شرکت T-Mobile امضا می‌کنند، برای دوره زمانی مشخص ماهی ۱۰ دلار نیز بپردازنده تا از خدمات این شرکت مخابراتی نیز به صورت رایگان بهره ببرند.




:: موضوعات مرتبط: , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com